מה זה אקווליבריו – הכל על הטיפול החדשני להריוניות

שתפי חברות הריוניות

הריון ולידה הם תהליכים מופלאים וקסומים ביותר, בהם הגוף שלנו עובר שינויים רבים כל כך. הגוף היקר שלנו מגדל בתוכו חיים וגם הוא זקוק למגע, לחום, לאהבה ולטיפול ראוי. אז מה זה אקווליבריו ולמה כדאי לך לשאול טיפול מהסוג הזה? כל המידע כאן.

הרחם והאגן של רובנו לא מאוזנים, כמו שכל יתר הגוף שלנו ברוב הזמן אינו מאוזן. זה חלק מהקסם של פלא הבריאה. אבל הריון זה זמן מיוחד שבו אנחנו נדרשות לדאוג לגופנו, בעיקר כי רבות מאיתנו חוות כאבים וחוסר נוחות ברבדים פיזיים ורגשיים העשויים להשפיע רבות על הנוחות שלנו בזמן ההריון.

טכניקת הטיפול אקווליבריו פותחה ויוסדה על ידי רחל שפירו – מיילדת בית, מטפלת, ומורה מורשית של ספינינג בייביס, מנחת סדנאות ומובילת מחקרים בתחום ההריון והלידה. רחל שפירו מקדישה את מסע חייה לתמיכה וליווי של נשים בתקופת ההריון ובלידה עצמה, כאשר המטרה שלה היא שנשים יחוו הריון נוח יותר ולידה קלה יותר, וכך יכנסו לאימהות בצורה חיובית ורכה יותר.

מטרת טיפול האקווליבריו – להוסיף איזון לאגן ולרחם, לרקמות ולרצועות, כדי לחוות את ההריון בצורה נוחה יותר ועם פחות כאבים ואי נוחות. הטיפול משלב טכניקות מגע ועיסוי רכות ועמוקות, אשר מותאמים באופן אישי להריונית המטופלת.

היתרונות של טיפול אקווליבריו –

  • הקלה על כאבים: טיפול איקוליבריו יכול להקל על כאבי גב, אגן, צוואר, כאבי ראש, בחילות ועוד.
  • שיפור תנועתיות: הטיפול משחרר מתחים, משפר את זרימת הדם ומגביר את טווחי התנועה.
  • הכנה ללידה: טיפול איקוליבריו יכול לסייע לאישה להגיע ללידה כשהיא מאוזנת ורגועה יותר, ולתרום ללידה קלה יותר.
  • שיקום לאחר לידה: הטיפול יכול לסייע לאישה להתאושש מהלידה, להקל על כאבים פיזיים ולשפר את מצבה הרגשי.
  •  הקלה ושיפור במקרים הבאים: צרבות, כאבים באזור הצלעות, קשיים בהליכה, חוסר נוחות בזמן השינה או המנוחה ועוד.
  • מנח עכוז: הטיפול מאפשר לעובר לממש את מלוא פוטנציאל המקום שלו ובכך לבחור להתפך למנח ראש.

במשך שנים ארוכות הריוניות חשבו שזה טבעי והגיוני להרגיש לא טוב בהריון, ושאחרי הלידה הכל עובר גם ככה. היום, הדברים נראים קצת אחרת – נשים מבינות שהן לא צריכות לעבור תקופה כל כך ארוכה עם כאבים רבים ותחושה של חוסר נוחות, וששווה להן להשקיע את מירב המאמצים כדי לטפל בעצמן.

טיפול אקווליבריו עשוי לשפר את חווית ההריון שלך ואולי גם את הלידה, אם מרגיש לך שהטיפול הזה יכול להתאים לך, חפשי מטפלת מוסמכת מומלצת. זו הזדמנות עבורך לדאוג לעצמך, בכל זאת, את בדרך להביא חיים חדשים לעולם.

בטוחה שיעניין אותך גם

שבוע 4 להריון
שבוע 4 להריון - המסע המרתק מתחיל כאן
לידה טבעית
לידה טבעית | כל מה שאת צריכה לדעת
עיסוי פרינאום
עיסוי פרינאום - כן או לא? ומה אפשר במקום?
איך לדעת אם אני בהריון
איך לדעת אם אני בהריון - הכתבה שתרגיע אותך

בואי נעבור את זה יחד ♥