מה זה ספינינג בייביז? בואי לגלות!

שתפי חברות הריוניות

אם יצא לך לשמוע על ספינינג בייביז בטח תהית לעצמך – מה זה הדבר הזה? מסובבים שם תינוקות? אז לא, ממש לא 🙂 מדובר בשיטה המוסיפה איזון לאגן ולרחם ומאפשרת נוחות בהריון וקלות בלידה, כל הפרטים בכתבה שלפנייך.

ספינינג בייביז היא גישה הוליסטית ופיזיולוגית ייחודית ביותר, המבוססת על ידע עמוק באנטומיה של האגן ובפיזיולוגיה של הלידה. מטרת השיטה היא לאפשר להריונית להרגיש נוח יותר בזמן ההריון, להפחית כאבים ותופעות פיזיולוגיות שונות, ואפילו ליהנות מלידה קלה יותר על ידי יצירת מרחב אופטימלי באגן וברחם, שתאפשר לעובר להתמקם בו בתנוחה אידיאלית לקראת הלידה.

מהי הפילוסופיה מאחורי ספינינג בייביז?

השיטה מתמקדת ברעיון שרקמות האגן של האם יכולות להשפיע משמעותית על מנח העובר ותנועתו בתעלת הלידה. גייל טולי, מייסדת השיטה, גילתה כי שינויים קלים במבנה האגן, כתוצאה ממתחים, יציבה לקויה או גורמים אחרים, עלולים להקשות על העובר להתמקם בתנוחה הטבעית ביותר ללידה, ועל כן תרגילי איזון של ספינינג בייביז עשויים להוסיף איזון באגן וברחם לקראת הלידה.

ספינינג בייביז נותנת לנו מבט חדש על תהליך הלידה. אם עד היום כל מה שידענו לשאול לגבי התקדמות הלידה היא “כמה פתיחה יש לי?” היום נעדיף להבין איפה נמצא העובר באגן, כדי להסיק על התקדמות. ככה נוכל להתאים את האיזונים הללו גם במהלך הלידה עצמה במידה ויהיה בכך צורך, ואת כבר תכירי אותם ולא תפגשי אותם לראשונה בחדר הלידה. מיקום העובר באגן הוא אחד מהדברים החשובים לאופי ולהתקדמות הלידה ולכן נהיה בתשומת לב מלאה לגבי הצרכים של העובר שלך לא רק בזמן ההריון אלא גם בזמן הלידה.

שלושת תרגילי האיזון של ספינינג בייביז

1. באם ג’יגל – פעם אחת ביום, 3 דק’ כל צד

2. היפוך לפנים מטה – פעם אחת ביום
(לא ניתן להעלות את הסרטון, ניתן לשלוח לי הודעה פרטית ואשלח בשמחה)

3. סיידליינג ריליס  – פעמיים בשבוע, 5 דק’ כל צד

מהם היתרונות של ספינינג בייביז?

  • לידה קלה וטבעית יותר: יצירת סביבה אופטימלית באגן עשויה להקל על העובר להתמקם בתנוחה הנכונה, מה שעשוי לקצר את משך הלידה ולהפחית את הצורך בהתערבות רפואית.
  • הפחתת כאבים: תנוחה נכונה של העובר עשויה להפחית משמעותית את כאבי הלידה וגם כמובן כאבים בזמן ההריון.
  • מצג ראש לעובר: בשבועות לקראת הלידה נצפה שהעובר יתהפך למצג ראש לקראת הלידה שלך. השיטה עשויה לסייע קידום של מצג נכון עבור העובר שלך.
  • חיזוק הקשר בין האם לתינוק: התרגול והטכניקות המיוחדים עשויים לעודד קשר רגשי עמוק בין האם לתינוק עוד לפני הלידה.

למי מתאימה שיטת ספינינג בייביז?

השיטה מתאימה לכל הריונית, החל משבוע 24 ואילך, אלא אם אובחנת עם סימפיזיוליזיס או עניין אחר המונע ממך לבצע את התרגילים הללו. שיטת ספינינג בייביז אינה תחליף לטיפול רפואי כמובן, מומלץ להתייעץ עם גורם מוסמך או עם הדולה שלך לפני שאת מתחילה לבצע את התרגילים הללו.

ספינינג בייביז

בטוחה שיעניין אותך גם

pexels-vidal-balielo-jr-4005600
תיק לידה: הרשימה המלאה 🤰🗒
pexels-fotios-photos-1843245
סובלת מבחילות בהריון? כל הדרכים הטבעיות שיקלו עלייך
דרכים להקל על צרבות בהריון
דרכים טבעיות להקלה על צרבת בהריון - יש דבר כזה
אפידורל תופעות לוואי
הכל על אפידורל | תופעות לוואי, יתרונות וחסרונות

בואי נעבור את זה יחד ♥