קורס הכנה לקראת לידה

איזה כיף שאת כאן. אני מתרגשת בשבילך על שהגעת לרגע הזה בו מתחילים לחשוב על הלידה שמתקרבת ולהתכונן אליה.

מסע הלידה שלנו הוא אחד מהמסעות המטורפים ביותר שאנחנו עוברות כנשים. מדובר במסע מרגש, מפתיע ומשמח כל כך, יחד עם זאת, המסע הזה גם מורכב ומלא בציפייה וחוסר וודאות. 

אני מאמינה שהכנה מדויקת לקראת הלידה, יכולה לתת הרבה ביטחון – לך ולמלווה שלך. הקורס שלי מקיף ונוגע בכל ההיבטים החשובים שיש להתכונן אליהם לקראת לידה:

– הבנה פיזיולוגית של תהליך הלידה
– התכוננות ללידה ברמה הרגשית והנפשית
– כל מה שחשוב לדעת על הרגע בו את הופכת להיות אמא

בואי נעבור את זה יחד

קורס אינטימי, רק 4-5 זוגות
670 המחיר לזוג / יש 10% הנחה לזוגות שאני מלווה
  • מפגש אחד מעמיק שאורכו כ-3 שעות
  • החזרים של עד 75% מקופות וביטוחים
  • זמינות לייעוץ ב-WhatsApp לאחר הקורס
  • בונוס: ערכת מתנה לניו בורן וגישה חופשית ומלאה לכל תכני מגזין ״ללדת״

מה נלמד בקורס?

יום שלעולם לא תשכחי - היום בו את יולדת את ילדך הראשון

זה קורה לכל אישה בהריון. נשים אחרות, אפילו זרות, זקנות או צעירות פונות אליה במכולת, במעלית, בתחנת האוטובוס, כמעט בכל מקום ומספרות לה "כשהייתי בהריון..." נראה שבטן הריונית היא הזמנה לסוג כזה של כוונות טובות, לפעמים מועילות, אבל לפעמים לא מתחשבות בשיתוף "חכם". מדוע נשים רוצות לדבר על חוויות הלידה שלהן, אפילו שנים מאוחר יותר? זה די ברור שהיום הזה בחייה של אישה הוא לא כמו כל יום אחר. זה היום שהיא הפכה לאמא, בן זוגה הפך לאבא והוריה הפכו לסבא וסבתא. אבל זה הרבה יותר אפילו מזה. זו נקודת ציון בהתפתחות האישית שלה. הבה נחשוב על אופי הצירים והלידה, שום אירוע אחר לא כולל מגוון רחב כל כך של רגשות: כאב, מתח רגשי, חוסר וודאות, ציפייה, פגיעות, ופציעה פיזית אפשרית או אופציה לניתוח גדול. ברגע שהאירוע הושלם והלידה מסתיימת, היא גם עוברת שינוי תפקיד, אותו עליה למלא באופן קבוע. תפקיד הכולל אחריות לאדם תלותי וחסר אונים. וכל האירוע המשמעותי הזה, מתרחש בדרך כלל ביום בודד או אפילו פחות. לכן אין זה פלא שנשים נוטות לזכור את הלידה בצורה כל כך חיה, ואין זה פלא שמתלווה לזיכרון רגשות כל כך עמוקים, וזה הכי משמח, כשנשים זוכרות בשמחה ובתחושה של סיפוק ומשמעות.

הסיפור שלי

הלידה שלי שינתה את חיי. ארבעה ימים במחלקת טרום לידה, חמישים שעות בחדר לידה וניתוח קיסרי אחד בשבוע 41+5 שבזכותו קיבלתי את המתנה הגדולה ביותר שיכולתי לקבל בחיי. תינוק מושלם שהזכיר לי מה הם שלושת הדברים החשובים ביותר בחיים – משפחה, בריאות והגשמת חלומות.

המזל הגדול שלי היה שליוו אותי בלידה הצוות שלי, בעלי, השותף שלי לחיים ולמסע הלידה, והדולה המדהימה שלנו. כנראה ששום דבר לא קורה סתם, מסע הלידה שלי הפך לסיפור שלי, לסיפור של חיי, הלידה שינתה את החיים שלי מקצה לקצה והובילה אותי לגלות את הייעוד האמיתי שלי ומאז לעשות בכל יום ויום מחדש את הדבר שאני הכי אוהבת – ללוות נשים וזוגות בתקופת ההריון והלידה, ולטפל באמצעות פרחי באך בהריוניות, אימהות, ילדים ותינוקות. מחכה להכיר אותך מקרוב ולהיות חלק משמעותי מהסיפור שלך 🙂

הקורסים הקרובים

26/07, יום שישי, 10:00-13:00

670 ש"ח | המחיר לזוג או לאחת

09/08, יום שישי, 10:00-13:00

670 ש"ח | המחיר לזוג או לאחת

30/08, יום שישי, 10:00-13:00

670 ש"ח | המחיר לזוג או לאחת

בואי נעבור את זה יחד ♥